welcome




Followers


Click here for Myspace Layouts

Tuesday, December 7, 2010

kenapa?

kenapa dalam hidup ini perlu ada perasaan sedih? kenapa hari hari aku perlu menangis di setiap malam.. kenapa ? aku sering bertanya apa salah aku kau buat begini.. aku hormatkan kau, tapi kenapa kau berkata kesat dengan aku.. semua orang sering buat salah.. tapi susah sangat ke nak maafkan. kalau betul salah aku, terus terang. bukan aku tak mintak maaf pada kau. merayu bagai aku dah buat. kenapa still keras hati kau untuk nak berbaik balik? kau sudah bosan dengan aku ke, begitu? memang aku penipu, memang aku munafik, aku memang gedik, aku memang tak matang dalam hidup aku. itu yang kau labelkan pada aku. biar pahit mane pun , aku telan. aku simpan. biar hati sakit asalkan kau tak sakit dengan aku. tapi kenapa ade saja salah aku? hidup ini adakala adil, adakala tak adil langsung. ape yang nak , semua aku buat. sikit pun aku tak perbesarkan. bukan aku nak menunjuk and itu akan mendatangkan dosa. buat semata mata ingin mendapat kepercayaan. bukan seperti itu. kau tiada dekat dengan aku, sebab itu kau tak tahu ape yang aku buat.. cuba kau dekat dengan aku, sure kau tahu ape yang aku buat. sama ade aku berubah atau tidak.. aku yang buat , aku yang lalui, aku yang rasa. pada mata orang memang tiada beza... cukuplah buat aku sedih macam nih. aku tak mintak kau layan aku macam tuan puteri dalam istana. cuma nak kau hormat aku and text aku dengan penuh kasih sayang.. itu aje aku nak, aku tak mintak kau beli mahal mahal.. aku tak nak semua tuh... cuma itu. aku terlalu sayang and cintakan kau.. myb, kau tak pernah nak realise benda nih.. bukan sebab terpaksa untuk bersam kau.. sebab kau orang yang aku terlalu sayang dan dia setanding dari kau. tolong paham aku buat seketika.. sampai bila kita akan terus begini ? kat sini la tempat aku luahkan segala nya.. ape yang aku rasa.. moga kita kembali ceria seperti dahulu..

AMIN. 

2 comments: