welcome




Followers


Click here for Myspace Layouts

Sunday, December 12, 2010

love hubby more , more and more !

yeah , aku memang happy sangat , :) coz aku makin sayang dekat ikmal, yeah you are everything 
hahahahx 1 iloveyousodamnmuch babah, yes .. walaupun die tak sehensem pakwe korang tapi die baik :)
and walaupun die tak kaye macam korang tapi die tak sombong dengan orang ,
aku couple dengan die sebab aku sayang die, aku tak nak duit die , aku tak pape pun dari die kcuali CINTE :)
hee , yelah , aku tak boley lah tengok die couple dengan owg lain , :( harap2 an aku tak putos nan die , 
aku dah sayang die gile2 kott ,, umm babah , jangan tinggal kan mamah  ok :) 
aku teringin nan dapat couple macam kawan aku ni , herra and rex .. waa dieorang romentik kot , baik ..
famly dieorang spoting :) x mcm fmly ak yeah , babah i hope so ... : ) 
the most important , aku kene pcaye dekat ikmal , walaupun kite owg jauh kan ... ye die memang ramai kawan pmpuan , tapi aku tak nak halang die berkawan dengan pmpuan sebab die cakap die cume kawan jee . :).huhu ;)
tak pelah yg tuu aku tak kisah , :) 
ahaah ,  pape pun bby sayang sangat2 dengan babah  :) 
babah be yourself ok , tak mau jadi hot , tak mau jadi sombong2 oke ? 

ikmal i love you so much and much ,, !



No comments:

Post a Comment